Het annuleren van je bestelling is mogelijk, indien je nog geen akkoord op de werktekening hebt gegeven (zie ook het stappenplan voor een bestelling voor meer informatie). Na het akkoord op de werktekening gaat alles in productie en dan is het NIET meer mogelijk om een bestelling te annuleren.
Om je bestelling te annuleren, stuur je een mail naar klantenservice@kozijnnodig.nl met daarin je naam, ordernummer en omschrijving over het te annuleren product. De klantenservice zal dan contact opnemen over de terugbetaling van de bestelling.
Alle producten die geleverd worden door kozijnnodig.nl zijn op maat gemaakt en dus speciaal voor jou gefabriceerd. Daarom is er geen mogelijkheid tot retournering.
Kozijnnodig heeft alle producten zorgvuldig gefabriceerd. Mochten er toch klachten zijn over het ontvangen product, dan kan u een mail sturen naar klantenservice@kozijnnodig.nl Beschrijf in deze mail wat de klacht is, stuur foto’s mee ter verduidelijking en we proberen in samenspraak de klacht zo goed mogelijk op te lossen.